Bestaan er bouwpakketten voor BM (zestien kwadraat) zeilboten?

Ik heb van de havenmeester een BM (zestien kwadraat) gekregen van 6m lengte en 2 breedte. Hij heeft een polyesteren romp en een houten inbouw (spanten en dek en dergelijke). Het hout was in slechte staat dus dat heb ik er allemaal afgehaald. Ik heb nog de originele stukken omdat ik ze dacht na te maken. Nu vroeg ik me af of er misschien kant-en klare bouwpakketten te koop zijn voor dergelijke boten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet zeker of ze nog bestaan ,Vd Bm boten . De zestien kwadraat is dacht ik iets anders .maar je zou de ANWB kunnen bellen afdeling watersport . Daar is mogelijk nog wat bekend . Je hoeft geen lid te zijn om info tekrijgen bel wel nr het hoofdkantoor . Nog een tipje een mini advertentie in de waterkampioen ,kost bijna nix ,maar wel een gericht bereik ,veel mensen weten altijd iets :) en misschien krijg je er nog een ,en kan je van2 een maken . Veel vaar plezier !

Antwoorden (1)

Ik heb gezocht op internet en deze link gevonden. Je vindt er zo'n beetje alles over de BM (Bergummermeer) 16 kwadraat. Volgens mij kun je op deze site vinden waar je bouwtekeningen kunt opvragen. In elk geval zijn er genoeg liefhebbers aangesloten die je advies kunnen geven. Succes