Kan je met je OV-studenten kaart gratis met de boot naar Ameland?

Ik ga over een tijdje naar Ameland en ik vraag me af of ik een kaartje moet kopen om de pont te gebruiken. Mijn vraag is dus valt de boot dusdaning onder openbaar vervoer dat ik geld moet betalen of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Boten
3.3K

Het beste antwoord

Wel met je 65+ pas of als je onder de 12 jaar bent, maar studenten moeten gewoon het volle pond of in dit geval pont (= 12,30) betalen. Voor meer informatie: zie link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom die minnetjes?

Andere antwoorden (1)

volgens mij moet je gewoon betalen
alleen als je op Ameland woont mag je voor niets met je OV kaart

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.ameland.nl/index.php?simaction=content&mediumid=1&pagid=15&stukid=2987

Toegevoegd na 3 minuten:
PS de veerboten zijn geen OPENBAAR vervoer