Als ik in België een boot koop met registratie bewijs. Mag ik er dan als Nederlander gewoon mee varen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten

Antwoorden (2)

Jazeker. Wat als je in Nederland een boot koopt en je gaat in België varen met vakantie? Is allemaal geregeld onder de EU. Ook rijbewijs enz werken in andere landen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oei een snelle motor boot? Dat kan nog lastig zijn ! Raadpleeg de ANWB afdeling watersport .en ja bij een snelle boot een Nl vaar bewijs en een Nl reg nr als Nederlander dan een Belg mag hier varen met z'n Belg reg enz is het geen snelle boot dus je bedoelt het eigen doms bewijs ja dat mag !pas op wel een bewijs (factuur) er btw is betaalt bel maandag de ANWB ik heb daar heel goede ervaring mee (gratis ook voor niet leden )