Is er een (verkeers)bord dat aan het begin staat van een doodlopende vaarweg? Zoja, welk bord is dat?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden.

14 jaar geleden
in: Boten
1.2K

Het beste antwoord

Volgens mij niet. Ik heb op onderstaande website gekeken waar veel waterweetjes op staan en borden.

Er zijn borden die aangeven dat je ergens niet mag invaren, maar niet of het doodlopend is. Dat zou m.i. ook niet praktisch zijn. Een vaarweg is geen aangelegde weg (vaak) en kan altijd doodlopen. Anders zou je de Biesbosch helemaal vol zetten.

Toegevoegd op 23-06-2009 22:24:54
De link binnenwaterbeheer lijkt me helemaal volledig. En nee, als je met je bootje een geul binnenvaart die na een km ophoudt kan je achteruit terug. Zonder te mopperen, want het heet pleziervaart ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Klopt. Het bord komt niet voor in het Binnenvaartpolitiereglement. +1

Andere antwoorden (1)

Ja, zo'n blauw bord met een witte stok en een rood planke er bovenop.

Toegevoegd op 23-06-2009 22:21:54
planke=plankje... Maar 't mag niet meer baten ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een VAARweg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps... 4 letterjes over 't hoofd gezien :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah... Ik mag mezelf geen duimpje naar beneden geven... Weer wat geleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, dus dat blauw symboliseert geen water?