wie weet hoe ik het goedkoopst een boot van Zutphen naar omgeving eindhoven kan krijgen Motor is wel stuk gr valkie

heb boot pas gekocht in leeuwarden maar niets als pech mee gehad en nu ben ik in zutphen gestrand

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Boten

Antwoorden (3)

Ligt aan de lengte?
Een kleintje kan je nog wel een trailer voor huren. Een grote zal je via gespecialiseerde transport bedrijven moeten doen.

Overigens is motor repareren geen optie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je lid van een watersportvereniging of kan je op andere manier hulptroepen met motorboot inschakelen?

De goedkoopste manier is namelijk om het hele eind gesleept te worden, als vriendendienst (uiteraard wel brandstofkosten, sluisgeld en havengeld etc. delen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag Regilio Tuur, dat schijnt echt een superman te zijn.

Waarschijnlijk door de motor te vervangen cequ te repareren.