Hoe veel weegt een Opel Astra?

Toegevoegd na 9 uur:
Ter verduidelijking: het gaat om een Opel Astra 1.7 DTi Sport Tuning.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.4K

Het beste antwoord

B.v.:
Astra 1.6 uit 1992 - 985 kg
Astra 1.6 uit 1998 - 1120 kg
Astra 1.4 uit 2005 - 1130 kg
Astra 1.6 uit 2010 - 1165 kg

Je kunt zelf de gegevens nakijken op o.a. www.autoweek.nl
Geef de gegevens in van het bouwjaar en type van het voertuig wat je op het oog hebt en je krijgt alle informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt! Dankzij jou heb ik het gevonden! Nu maar hopen dat ik die auto win ;-)

Andere antwoorden (7)

Geef op onderstaande site het kenteken op, en je vindt alle gegevens over de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opel Astra Station Wagon x1.7 DTL. bj 1994.

1095 kg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een opel astra weegt ergens tussen de 950kg (de aller 1e sedan) en 1418 kg (de laatste diesel station).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net als hierboven maar met een volle of lege tank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor de moeite ;-) Maar maakt een volle of lege tank zo veel verschil? :o
Dat staat op je kentekenbewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo InVinoVeritas

Het gewicht van de Astra 1.7 DTi is 1260 kg, de station uitvoering weegt 1280 kg.
Ik ga uit van de astra H (2004-2009)

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de website www.rdw.nl en vul het kenteken van het voertuig in, vervolgens verschijnen alle gegevens van het voertuig (m.u.v. eigenaar van het voertuig).