Waxoyl behandeling auto ?

Mijn vraag is los van dat het duur is , doen of toch maar niet ? Er zijn bekenden die mij dit afraden , vinden het weggegooid geld .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1K

Het beste antwoord

Hallo Jowie57,
Mijn advies is om het niet te doen !
Garantie op invreten van vogelpoep heb je niet, alleen een glansbescherming .
Tegenwoordig worden alle auto's (ook uniekleuren) voorzien van een blanke laklaag met UV filter.
Dus dat verkrijten/wit worden van voornamelijk rode auto's is verleden tijd.

De waxoyl behandeling kan verder geen kwaad maar het is zonde van je geld.
Gewoon regelmatig wassen en voor en na de winter ff lekker poetsen .

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een antwoord van een vakman die weet waar hij over praat . Dank leonard .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies: Met deze vakman mogen we zeker blij zijn op GV. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een leuke reacties ! Dankjulliewel :)

Andere antwoorden (1)

Ik zou het niet doen, volgens velen is het weggegooid geld, lees dit maar eens:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3480664