Een Renault Megane Scenic uit "05 is voorzien van Carminat navigatie met een cd als ondersteuning. (dus geen dvd). Hoe krijg je nieuwe software op cd?

Rij deze auto en heb cd's erbij gekregen uit 2006, dus zeer gedateerd en wil graag nieuwere cd's hebben, bij voorkeur van 2009 of 2010 maar de Renault dealer kan mij niet verder helpen en op internet staan alleen maar nieuwe (dvd) versies.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

die zijn wel aan te komen in het illegale circuit
je moet maar eens op mp kijken daar worden ze aangeboden

Toegevoegd na 34 seconden:
je kunt ook eens een kijkje nemen op www.renaultforum.nl