Kan ik bij de parkeergarage van Zwolle (stationsplein) de hele dag door parkeren?

Is deze 24 uur geopend? Want ik zou graag van 4 tot een uur of half 1 mijn auto kwijt willen, maar ik kan nergens informatie vinden waar de openingstijden staan.

Weet iemand ook hoe duur het daar is per uur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Het beste antwoord

Ja, dat kan, je kan er 24 uur per dag UIT.

In de link staat onderaan de pagina een PDF document met alle garages, tijden en tarieven.

Ik neem aan dat je deze bedoelt:

Westerlaan - 280 parkeerplaatsen
- €1,33/u max. € 7,50: ma. t/m za.
8-18 u; do. 8–21 u

Alle parkeergarages en terreinen hebben
een uitrijtijd van 24 uur per dag, 7 dagen
per week, behalve waar een (2) bij staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik zie staan: Ma t/m za. ... ik moet er zondagavond parkeren? hihi Bedankt voor je tips!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeg dat zei je er niet bij haha. Helaas, daar kan je dan niet parkeren. Je hebt dan alleen de keus tussen de garages Eiland en Maagjesbolwerk of op straat. 2,40 euro per uur. Dat staat ook allemaal in het pdf documentje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En? Alles goed gegaan? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wel mooi de moeite genomen dus zeker de beste van de twee antwoorden haha ;)
Uiteindelijk heb ik iemand zover gekregen om mij op te halen vanuit Zwolle ;)

Andere antwoorden (1)

ja dat kan