als je auto gaat leasen maar je krijgt zelf een leuke korting bij garage betaal je dan leaseprijs over goedkopere bedrag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.9K

Antwoorden (3)

De leaseprijs is op basis van de offerte die de leasemaatschappij uitbrengt.de bijtelling is echter op basis van de cataloguswaarde dus helaas geen korting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lease maatschappij heeft aanzienlijk betere afspraken bij de "importeurs" dan jij ooit bij een dealer zult kunnen krijgen.... De lease maatschappij zal in 9 v.d. 10 gevallen met deze korting werken, gezien zij niet de enige zijn en er sprake is van concurrentie. Voor de bijtelling gaat meneer de belasting altijd uit van de geldende catalogus prijs, dus daar heeft het geen invloed op.

Iets anders..... waarom maak je geen gebruik van financiering? Je hoeft de wagen niet op de balans op te voeren, maak gebruik van kilometer declaratie en behoud na x aantal jaren de restwaarde in de eigen zak.
Geld lenen kost geld, maar kan (indien het een zakelijk gebruiksmiddel is) veel voordeliger uitpakken (je steekt ook de korting dan in eigen zak) Duidelijk mag zijn, een lease maatschappij werkt ook niet voor niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De leasemaatschappijen hebben zelf per merk/model kortingsafspraken, die je als particulier zo goed als niet zult halen, wel kan je het proberen in gratis accessoires die niet af fabriek geleverd zijn, zoals trekhaak,radio,navigatie, allesdragers of winterbanden, bij opties af fabriek zit je altijd met een deel BPM die of door jou, of door de leasemaatschappij betaald moet worden