op welke plekken kun je zo hard als je wilt in duitsland?

Ik heb samen met iemand een turbo in een auto gemonteerd, nu willen we het uiteraard testen. Op welke snelwegen kan dat in duitsland, of is dat elke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1K

Het beste antwoord

de meeste plekken wel anders zie je vanzelf een bordt met de max snelheid. later weer gevolgt door het bordt: opheffing van alle voorgaande geboden ) en dan gas er op

hou er rekeing mee dat waneer je boven de 130Km/h rijd je voor de helft aansprakelijk ben in geval van ongeluk of schade ( ookal niet je eigen schuld )

en vedder ik hoop dat die auto een turbo revisie heeft gekrege en niet op een turbo loze en turbo er op geplant, dat vinde de meeste motoren niet echt leuk.

+ dat je auto er niet op berekent is.

rij voorzigtig:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In principe op alle snelwegen mag je zo snel als veilig is. Uitzonderingen zijn plekken waar gebouwd wordt danwel in de buurt van grote steden. De A3 naar het zuiden is een goede plek, grote stukken zijn vrij leeg.

Let wel: Als je harder dan 130 rijdt en een ongeluk veroorzaakt, ben je in Duitsland schuldig. Je mag nadrukkelijk niet zo hard als je kan, maar zo hard als in de situatie veilig is. Advies is 130 te rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op heel veelplekken, maar voor een dagje raceplezier
ga dan eens naar het de Nürburgring (circuit in de Eifel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Circuit Park Zandvoort kan je je helemaal uitleven zonder geflitst te worden.....