Hoe rijdt je vanaf de A4 in een keer naar een parkeerplek op Schiphol, waar je een uur kan parkeren?

Ik zou graag precies de route willen weten met daarbij de bordjes die je moet volgen. Na een paar jaar rondjes gereden te hebben wil ik het nu in 1 keer kunnen vinden.

13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Op de site van Schiphol staat een routeplanner, verder is het gewoon een kwestie van de bordjes P1 of P2 (allebei kort parkeren) volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afslag schiphol.
Boven aan eerste afslag rechts naar beneden.
Bij verkeerslichten links af. De weg maakt een bocht Dan voor het benzine station van Total links af de Evert ten Beekstraat in.
T splitsing einde Links af. Direct t splitsing rechts af. na circa 150 meter ingang WTC parkeergarage.