Hoe kom ik aan de Quintezz Radar Alert software voor de versie 1.0?

Een collega heeft me een Quintezz Radar Alert gegeven. Deze op GPS en radiosignaal met flitsservice informatie (in het Q Music signaal) gebaseerde radarverklikker, kan ook met regelmaat geupdate worden voor de vaste camera's. Het probleem wat ik heb is dat de downloadbare software voor het uitvoeren van de update, niet geschikt is voor de 1.0 versie firmware die het apparaat heeft. De website van Quintezz heeft alleen de versie 3 software voor de pc (en er staat ook vermeld dat die versie niet werkt met de 1.0 versie firmware, maar bieden geen alternatief).

De database die ik nu heb is 3 jaar oud en zou dus graag een update willen maken. Weet u waar ik een oudere versie software kan downloaden of heeft u een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (1)

Je zal je moeten aanmelden bij http://www.flitspaal.nl/ , waar je: "GPS Bestanden : Quintezz Radar Locator ( mdb formaat. )" , kan binnen halen.