zijn er nog manieren om niet geflitst te worden ? snelheid telt dus niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
5.2K

Het beste antwoord

Ha, die Praatmaar;

Als snelheid niet telt (dus ook een snelheid die te hoog is om te kunnen flitsen) kun je het wel vergeten, want die dingen werken volautomatisch. Maatregelen om je nummerplaat onherkenbaar te maken zijn er wel, maar die zijn bij wet verboden, net als radardetectieapparaten. Middeltjes als haarspray erover spuiten zijn ook allang een broodje aap gebleken. Goed uitkijken en je snelheid zonodig aanpassen is dus de enige methode.

Toegevoegd na 39 seconden:
CD'tjes acher je ruiten werken ook alleen maar op de lachspieren....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Op tijd vertrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dé manier is om met de fiets te gaan of met het openbaar vervoer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het openbaar vervoer is niet voor iedereen een optie.
Ja dat kan, als je een motorfiets hebt en je rijd een flitspaal of flitsauto tegemoet
(motorfiets heeft geen kentekenplaat aan de voorkant)

Flitsen zal hij wel, maar zonder gevolgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel lachen als de foto wordt genomen.
Was trouwens het eerste wat ik leerde met motorrijden, en op mijn examen mocht ik ook gewoon 'vrijuit rijden' bij een flitspaal van voren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat er ongemotiveerd gemind wordt.
Dikke plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje !
Helaas zijn er van die soldaten die je op iedere vraag bijna een - geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikke ook plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx ;)
een optie die ik laatst hoorde: je kentekenplaat met touwtjes vastmaken bovenaan, zodat hij hangt. En dan bij de flitspaal of bermknipper gas bijgeven. Dan klapt hij omhoog, en flitsen ze geen plaat. Maar als ze je ermee aanhouden ben je alsnog de ***
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet langs de flitspaal rijden, maar er overhéén!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een eenvoudige manier om niet geflitst te worden, en het kost niets is het volgende: HOUD JE AAN DE VOORGESCHREVEN SNELHEID !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...gang is alles!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een eenvoudige manier ja, maar lees de vraag nog eens :)
Snelheid telt niet.verder ben ik het volkomen met je eens
Voordat je vertrekt op internet de mobiele flitsers raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je echt niet aan de snelheid wilt houden moet je niet over de wegen, maar door de weilanden rijden. Zeker dat je daar niet geflitst wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, één goede manier: houd je aan de voorgeschreven snelheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens, maar lees de vraag nog eens goed :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik gezien, maar ik vind dat de snelheid nu juist wél telt.
Wel geflitst worden maar je nummerbord bedekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle snelheidscamera's die sinds 2010 worden geplaatst, flitsen ook niet meer. Dus kan je hier rustig met een te hoge snelheid voor bij rijden. Alleen over een paar weken krijg je zo een vriendelijke rekening of je even wilt betalen omdat je graag zo hard mogelijk wilde rijden zonder geflitst te worden.
Rij eens over de A9 langs de Ikea ( Amsterdam ) daar staat een nieuwe die niet meer flitst, ik zou zeggen probeer hem eens.

Succes..

Mvg, Nick