Er komt een fluitend geluid van de rechter voorband tijdens een bocht naar links . Wat kan dat zijn? Remmen zijn nieuw en schijven ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.2K

Antwoorden (3)

Heb je voorwiel aandrijving, vast wel kan het begin zijn van slijtage van je aandrijfas. Die hoor je merendeels als je naar links of rechts draait.

Heb je een wieldop, haal deze er eens vanaf en probeer nog eens een stuk te rijden en maak dan die bocht.
Kan ook zijn dat je wieldop niet juist gemonteerd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunnen de wiellagers zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoogstwaarschijnlijk de wiellagers. als je er langer mee blijft door rijden lijkt het na een tijdje wel of er continu een straaljager boven je hangt. verschrikkelijke herrie.
is wel verstandig om er ff na te laten kijken