Hoeveel kost het ongeveer om een trekhaak te laten bevestigen op een VW Polo uit '98?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is een trekhaakloze auto.

Het beste antwoord

Hallo Els,

Bij de Polo is dit redelijk simpel te monteren, en zal je gemiddeld €297,50 betalen incl montage en BTW.

Als je alleen het bevestigen(monteren) in je vraag bedoeld ,dan betaal je alleen de arbeidstijd.

Let even goed op of je een 7 polige of 13 polige doos nodig hebt !

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je naar een VW dealer gaat, dan moet je rekenen op ongeveer 650 Euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het "trekhaakcentrum" geeft de volgende informatie op haar website;

Prijzen

Trekhaakcentrum.nl hanteert een eenvoudig en uniform prijssysteem. Wij bieden u uitsluitend trekhaken aan inclusief montage en BTW. Omdat elk type auto een andere trekhaak vergt is het niet mogelijk een actuele prijslijst op onze site te publiceren.

Bel voor de actuele prijzen voor uw auto met onze verkoopafdeling 0900-1118880 (bij geen gehoor 0162-490910) Of vraag een prijsopgave per E-mail. Klik hier.

U heeft al een compleet gemonteerde trekhaak vanaf € 325,-

Wij werken uitsluitend op afspraak om u maximale aandacht te kunnen geven. Bel voor een afspraak naar de verkoopafdeling. Onze montagecentra zijn van maandag tot vrijdag geopend van 8.00 tot 17.00. In het hoogseizoen is het ook mogelijk om op zaterdag uw trekhaak te laten monteren.

Bovendien hebben ze vestigingen door heel Nederland.
Wanneer je dit te duur vind, kun je misschien proberen of je het via een bekende kan laten doen. Moet je zelf wel een trekhaak zien te regelen, maar dan is het vaak nog goedkoper dan via 'de officiele weg'.