Wat is een slimme manier om het frontje van de autoradio in de auto te verstoppen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie doet dat nog?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe bedoel je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pffff, autoradio's stelen is zoooo jaren '80/'90, dat bedoeld stippel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is ook mijn idee. Toch zit de angst van die tijd er nog steeds in. Ook vanuit de verzekering mag het frontje er niet zijn.
Ik heb dus geen zin meer om dat ding (frontje) mee te zeulen. Maar laten zitten is ook nog steeds niet goed -> verzekering. De autoradio kost niets: 50 euro, een kapotte raam van de inbraak kost meer.

Het beste antwoord

In de EHBO doos
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

neem een oud wegenboek. Snij hier een stuk uit het midden weg. Doe hier het frontje in en leg het potifikaal op de voorstoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder je stoel stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mwa desbordkastje werkt meestal wel. Als ze het frontje (meestal) niet zien gaan ze niet inbreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het het beste laten zitten op de radio
als ze je radio willen nemen ze hem ook zonder frontje alleen als ze naar het frontje opzoek gaan kan het goed dat ze je hele auto slopen om het te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem het altijd gewoon mee, in mijn tas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem dat frontje eraf en neem dat MEE, niet in de wagen laten liggen.
Dit zal een groot deel van de inbrekers zowiezo ontmoedigen. Diegene die dan toch nog inbreken en hopen dat je frontje ergens in de wagen te vinden is vangen bot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik een kleine tas bij heb leg ik het meestal onder de stoelmat onder de stoel
daar zie je het niet liggen
en anders neem ik m mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de achterbak. Is voor de meeste autokrakers teveel moeite, om de achterbak open te breken, dus hier ligt hij relatief veilig. Heb je een stationwagen, dan kun je hem ook achterin kwijt. Leg hem dan afgedekt weg, zodat hij in elk geval niet te zien is.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
In mijn vorige auto had ik een autokluisje. Daar ging het frontje in, maar ook sleutels en andere waardevolle zaken als ik bijvoorbeeld naar het strand ging maar daarna wel nodig had.
paulus811
13 jaar geleden
Volgens mij is er geen slimme manier, met ziet een gedeelte van installatie en neemt de gok dat het frontje erbij zit.
Laten zitten kan weer een probleem worden bij een eventuele claim bij de verzekeringsmaatschappij (onvoldoende voorzichtigheid)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon onder je stoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag lijkt een beetje op een vraag zoals: Wat is een slimme manier om je huissleutel vlak bij je voordeur te verstoppen? Ik bedoel, stel dat autokrakers dit nou gaan lezen, dan zijn ze wel meteen verrijkt met al die tips en trucs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dubbelzijdige tape op de hoes van het frontje plakken en ergens in je auto vast plakken.
Bijvoorbeeld onder het dashboardkastje (passagierskant).
Ideaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de passagiers-airback eruit halen en dan achter dat klepje doen:P