Mag ik zonder shirt autorijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
29.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha wat een gekke vraag :-)

Antwoorden (11)

ja natuurlijk! als je maar niet naakt gaat rijden.... dat gaat wel te ver.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zie je toch niet, als je in een auto zit ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vrachtwagenchauffeurs wel ;)
sure denk het wel waarom niet als het warm is derest zou ik wel aanhouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat mag maar je moet wel je gordel dragen ook al zit die niet makkelijk op je blote bast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook wel eens gehoord, dat het verboden is om als automobilist met ontbloot bovenlijf te rijden : je zou anderen kunnen afleiden.

Maar ik denk niet dat die regel klopt, want dan moeten ze de immens grote hunkemoller reclames langs de weg ook maar weg doen, die leiden namelijk wel erg af :p

je komt wel grappige dingen tegen al googlelend :

http://www.google.be/search?hl=nl&q=auto+rijden+zonder+shirt+verboden&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

http://www.google.be/search?hl=nl&q=autorijden+bloot+bovenlijf&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet bij wet verboden. Of het stijlvol is, is een andere vraag.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als je een vrouw bent, en gaat autorijden zonder shirt of wat dan ook, denk ik wel dat het aantal ongelukken om je heen drastisch stijgen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een dame bent met DD-cupmaat lijdt dat nogal af, dat zullen de koddebeiers vast niet goedkeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de wet is rijden met een bloot boven lichaam niet verboden
en vrouwen rijden met bikini hesje bloot bovenlichaam ook rond
het word anders als je in je adam of eva kostuum achter het stuur zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen wel, vrouwen niet geloof ik. Dan vindt de politie altijd wel een reden om je toch te bekeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom die min snap ik niet
vrouwen mogen van de wet idd niet geheel met bloot bovenlijf auto rijden van mij een +1
Volgens mij mag het wel hoor,maar een dun shirtje vind ik toch wel wat frisser staan,of je moet zo'n mooi afgetraind bruin bovenlijf hebben ! hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet een shirt aantrekken, anders kwam ik Zwitserland niet in vanuit Italië