Hoe kan ik in Roemenie een auto kopen en daar op naam hebben?

...ik verblijf vaak in roemenie
Het lijkt me handig daar een eigen auto te hebben, in plaats van altijd een huurauto.
Ik zou daar een auto willen kopen en op mijn naam....kan dat zomaar....
hoe is de procedure?....ik gebruik de auto dus enkel als ik in RO ben

7 maanden geleden
in: Auto's
crispy
7 maanden geleden
Heb je een huis in Roemenie dat op je naam staat geregistreerd? In verschillende landen is dat een voorwaarde, dan is er namelijk een postadres dat aan jou gelinkt is. En het wordt nog makkelijker als je daar als inwoner staat geregistreerd.

Geef als eerste antwoord