Kan je, in Nederland, in alle seizoenen en onder alle weersomstandigheden rijden met een cabrio?

Picture for question
9 maanden geleden
in: Auto's
Inekez1
9 maanden geleden
Met dikke hagelstenen zo groot als golfballen zou ik het niet doen. Maar dat geldt eigenlijk ook voor auto's met een vast dak.

Het beste antwoord

Niet met álle cabrio's. Hoewel.......het rijden kan natuurlijk wel altijd, maar het zal niet altijd even comfortabel zijn. Als de kap goed onderhouden is zal deze waterdicht zijn, maar bij veel (voornamelijk oudere) cabrio's schort het daar aan en is de kap niet meer waterdicht.
jc54
9 maanden geleden
Antoni
5 maanden geleden
@jc54, veel dank voor je antwoord!