Autorijden met begeleiderspas en coach, maar zonder rijbewijs, wat voor risico loop ik?

Ik heb mijn rijbewijs gehaald, ook aangevraagd bij de gemeente, maar kan pas in de loop van de week mijn rijbewijs echt ophalen.

Ik heb wel al een begeleiderspas. Mijn vraag is: wat gebeurt er als ik nu met mijn coach zou rijden? Wordt mijn rijbewijs ingenomen / rijontzegging of krijg ik alleen een boete?

Bij voorbaat bedankt

10 maanden geleden
in: Auto's
1.1K
Ritsuka
10 maanden geleden
Heb gewoon even geduld, dan heb je je rijbewijs opgehaald.
tinus1969
10 maanden geleden
Als je een ongeluk krijgt, krijg je problemen met de verzekering. En dat kan veel duurder zijn dan een boete.
VraagAntwoord66
10 maanden geleden
Pff... wacht gewoon. Wat een risico nemen voor niks

Geef als eerste antwoord