Herkent het bip&go-systeem bij de tolpoorten mijn auto na gewijzigd kenteken?

Ik heb een Bip&Go-badge ontvangen om sneller door de tolpoorten te kunnen in Frankrijk, Spanje en Portugal. Heb inmiddels echter een ander kenteken en dat ook digitaal aangegeven bij Bip&Go. Kan ik er nu ook zeker van zijn dat dit nieuwe kenteken wordt herkend? Op de website van Bip&Go zelf kan ik niets vinden over hoe dit systeem eigenlijk werkt.

Picture for question
een jaar geleden
in: Auto's
1.5K
TurfGraver
een jaar geleden
U kunt uw kentekennummer aanpassen in uw abonneeruimte. Op de pagina « MIJN BADGES » klikt u op de link « Mijn kentekenplaat wijzigen». LET OP! Vergeet niet om dit op tijd te doen, want de wijziging wordt uiterlijk na 24 uur actief.
Annemarjo
een jaar geleden
Dus: dat kenteken staat niet ergens in het apparaatje op mijn voorruit opgeslagen, waarmee mijn auto door de camera herkenbaar is? Ik ben nl zo bang voor 'gedoe' bij die tolpoorten.
TurfGraver
een jaar geleden
Nee. Meeste landen gebruiken je kenteken ook niet.
Maar waar wel word deze in de database (wat jij hebt opgegeven) vergeleken.

Geef als eerste antwoord