Zijn er autoverhuurbedrijven waar je hond mee mag nemen naar Disneyland Parijs?

Wij willen graag kerst gaan vieren in disneyland paris, en graag verblijven in de david crocket huisjes aangezien onze 2 honden meegaan . Maar we gaan met de trein ernaar toe , maar de huisjes zijn enkel met de auto bereikbaar . (Is dat wel waar ?) En wat is de beste optie taxi of zelf auto huren waar wen hond in mag ? En welke verhuurbedrijven zij. Het beste ?

een jaar geleden
in: Auto's
2.5K
ronron1212
een jaar geleden
Er rijden bussen an de hotels op e terrein
Inekez1
een jaar geleden
Op het TGV station Disneyland Parijs kun je auto huren bij Hertz (en misschien ook wel andere verhuurders). Volgens mij zijn er geen regels die honden verbieden in de auto. Er is alleen regelgeving over het al dan niet schoon inleveren van de auto. Bij sommige tankstations kun je gebruik maken van een stofzuiger. Ga ruim op tijd terug op de laatste dag, bagage en honden uitladen en dan even langs zo'n stofzuiger. Een (fleece)deken voor de honden is ook altijd handig, scheelt veel haren en modder in de auto, in de trein en in het vakantiehuisje. In Frankrijk gelden geen aparte regels voor het meenemen van een hond in de auto, een bench of hondenrek is dus niet verplicht.
Inekez1
een jaar geleden
@ronron, er rijden bussen naar alle hotels van Disneyland Parijs, met uitzondering van de Davy Crockett Ranch. Daar kun je alleen met de auto komen.

Geef als eerste antwoord