Heeft een oldtimer 40+ jaren met LPG recht op ontheffing motorrijtuigenbelasting?

Heeft een oldtimer van 40 jaar en ouder uitgerust met een LPG-installatie recht op ontheffing van de motorrijtuigenbelasting? Op internet staan verschillende antwoorden,

een jaar geleden
in: Auto's
5K
TurfGraver
een jaar geleden
Hangt er vanaf:
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/auto-en-vervoer/content/hulpmiddel-motorrijtuigenbelasting-oldtimers

Antwoorden (1)

Alle oldtimers van 40 jaar en ouder (die niet bedrijfsmatig worden gebruikt) hebben automatisch ontheffing van de motorrijtuigenbelasting.

Het verschil tussen oldtimers met een benzinemotor of diesel of lpg is alleen van toepassing bij de overgangsregeling voor oldtimers tussen 25 en 40 jaar oud.

Op internet kan van alles staan. De site van de belastingdienst is er gewoon duidelijk over.
Inekez1
een jaar geleden