Zijn er apps om Duitse benzineprijzen te vergelijken?

De benzineprijzen rijzen momenteel de pan uit helaas. Ik werk op ongeveer 17 kilometer van een Duitse grensdorp en ben benieuwd of er apps zijn om de Duitse benzineprijzen te vergelijken. In Nederland gebruik ik bijvoorbeeld de app van DirectLease Tankservice om de goedkopere te zoeken. Is zoiets er ook voor de Duitse benzinestations?

2 jaar geleden
in: Auto's
2.6K
tinus1969
2 jaar geleden
17 km. En terug is 34. Dat is 2 liter benzine oftewel 4,5 euro die je extra uitgeeft en van je besparing afgaat.
klep
2 jaar geleden
Maakt niks uit Je treft de nederlandse staat zo die krijgen geen btw en acijns En daar is het om te doen toch
Fifagek
2 jaar geleden
@tinus1969, mogelijk dat ik via een (lichte) omweg dan naar huis kan rijden en dat ik dus niet op en neer hoef te rijden tussen mijn werkplaats en het grensdorp. Die 34 km is dan niet helemaal eerlijk. Het gaat inderdaad van de besparing af. @klep, het gaat mij eerlijk gezegd meer over het besparen dan over de nederlandse staat treffen.... Als ik het goed had willen doen had ik al sinds ik daar werk, 2015 naar Duitsland moeten rijden en niet tot nu toe in Duitsland. @DWL, bedankt voor de opties. Het verschil is inderdaad klein. Ik heb vandaag gekeken net voor ik ging tanken en toen was het verschil 9 cent tussen NL en DLD.

Antwoorden (1)

Jazeker, ik gebruik mehr-tanken maar je hebt ook Clever-tanken.
Nog even een opmerking erbij, het verschil op dit moment is niet zoveel meer, als ik zie dat ik hier nu euro 2,28 aan de pomp betaal.
Prijsverschillen in Duitsland zijn vaak per uur...hier niet, verhogen gaat snel en verlagen duurt lang.
De benzine was 5 weken geleden in Emmerich nog euro 1,69
Toegevoegd op 14 maart 2022 09:21: tekst, afbeelding
Plaatje bij antwoord