Kan ik het theorie-examen boek 2016 gebruiken voor mijn examen (2021)?

Hoi!
Ik heb nog een theorieboek liggen uit 2016 waar ik al in ben begonnen te leren. Kan ik deze gewoon gebruiken om me voor te bereiden? Of is dit boek onvolledig?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
ronron1212
2 jaar geleden
Wat voor theorie examen?
Abcde
2 jaar geleden
De vraag wordt gesteld in de categorie auto's. Het zal dus gaan om theorie-examen voor het rijbewijs B denk ik.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ja het gaat om autorijbewijs B

Antwoorden (2)

Nee. Verkeersregels veranderen vrijwel jaarlijks. Theorieboeken worden soms zelfs meerdere malen per jaar gewijzigd. Let er dus bij het aankopen van een boek op dat dit boek geschreven is voor het jaar waarin je examen gaat doen.
SimonV
2 jaar geleden
Nee, zou ik niet doen. Vele verkeersregels veranderen, soms wel meerdere keren per jaar. Kijk zo eens naar de snelweg: van 130 km/h naar 100 km/h (6.00-19.00)