Welke koplamp is dit en waar kan ik deze vinden?

Hoi! Ik wil graag nieuwe koplampen op mijn volkswagen scirocco 2.0 zetten. Ik zag op instagram deze koplampen en vind ze heel gaaf. Ik kan alleen de koplampen niet goed vinden, bij de websites staat meestal geen foto van de werkende lamp. Weet er iemand wat voor koplampen dit zijn en waar ik deze kan vinden? Misschien een link?
Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Die dingen noemen ze wel 'Angle-Ring Lights' of 'Angle-Eyes' of 'Halo-Lights' en zijn ook als kit op je bestaande lampen te koop op ebay, maar ook Amazon e.d. (zie bron voor zo'n setje.)
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoi Griffin, bedankt voor je reactie! Ik vroeg me af of je deze ook als een hele nieuwe koplamp kan kopen in plaats van deze ringen in je bestaande koplamp te monteren. Zelf zie ik het niet zo zitten om de plastic kap eraf te verhitten/fohnen. Bij mij is deze ook niet zo helder meer.
Griffin
3 jaar geleden
Uit welk jaar is je Scirocco?