Laat een auto met een dichte panoramadak meer geluid door?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
16.2K
Amadea
3 jaar geleden
Op forums staan veel reacties over bijgeluiden die door zo'n dak zélf worden veroorzaakt. Dat levert veel irritatie op. De geluiden van buitenaf zullen dan minder betekenen...
TurfGraver
3 jaar geleden
Zal ook veel afhangen van WAT voor panoramadak.

Het beste antwoord

Ja, dat komt, omdat er minder dakisolatie is. Een metalen dak heeft extra isolatie tussn dak en binnenbekleding en dat dempt meer geluid. De aerodynamica van de auto zal echter ook bijdragen aan het meer of minder geluid in de auto.