Kan je bij een Citroën DS3 uit 2011 via bluetooth je muziek streamen?

Hallo, kan je bij een Citroen Ds3 uit 2011 via bluetooth je muziek streamen, bijvoorbeeld met Spotify of alleen muziek die op je telefoon staat?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
3.5K
ronron1212
3 jaar geleden
Als je radio bluetooth heeft wel.
BarendV
3 jaar geleden
Probeer dit eens. Dit geldt voor een 2012 versie, maar het systeem is hetzelfde. https://youtu.be/TPUV43Qubzg

Antwoorden (1)

Je kan een fm transmitter kopen voor een paar euro. Die zet je Bluetooth om naar een fm-signaal die je vervolgens met je radio ontvangt. Hetzelfde deed ik altijd in mijn oude auto.