Waar dient dit ''knopje'' voor ?

Bij veel auto's zit bovenop het dashboard (bij de voorruit) een ventilatierooster, met in het midden daarvan een soort knopje. Waarom zit dat daar ?
Het ''knopje'' lijkt geen functie te hebben. Iemand een idee ? Zie ook de foto.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik ben er inmiddels achter, het is de sensor v/d Climat Control/Airco.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik ben er inmiddels achter, het is de sensor v/d Climat Control/Airco.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik ben er inmiddels achter, het is de sensor v/d Climat Control/Airco.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik ben er inmiddels achter, het is de sensor v/d Climate Controle/Airco.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

T is een vw ik zou zege rij even naar de dichtbijzijnde vw
dealer en vraag het even dan weet je het zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk het meet bolletje voor de automatische verlichting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ontvanger van een ingebouwde GPS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of de ontvanger voor het op afstand openen van de sloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regensensor zit in (op?) de ruit zelf. Afstandsbediening ontvanger klinkt logisch, net als de lichtsensor voor de verlichting. Waarom men daarvoor gemind wordt? Dan mag diegene zelf het juiste antwoord hier neerzetten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verbinding tussen sleutel van automatische deurvergrendeling