Welke afbeelding/symbool staat er op het airco knopje in een Fiat Doblo?

Hoe ziet het symbool op het airco knopje er uit in een fiat doblo uit 2014?
Is het die op de foto?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Auto's
4.3K

Antwoorden (1)

Dat klopt, ja. Kijk maar op bladzijde 48 van de handleiding: https://www.gebruikershandleiding.com/includes/handleiding.asp?id=573890&c=102643,251722401&t=13-12-2019%2014:08:08
Bij D (drukknop voor in-/uitschakelen aircocompressor) zie je een knop met precies dezelfde afbeelding.
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb geen handleiding vandaar
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Thanks plus
Amadea
4 jaar geleden
Klik op de link en download het pdf-bestand, dan ben je voortaan wél in het bezit van de handleiding!