Heeft de kop pakking te maken met de Kachel radiator?

Bij de passagiersstoel is de bodem heel erg nat,nadat de airco aan is geweest. Probleem aan garage voorgelegd die zegt Kachel radiator, maar de garage in Frankrijk zegt kop pakking.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Auto's
3.6K

Antwoorden (2)

Kan wel. Als de koppakking lek is kan er druk opgebouwd worden in het koelsysteem, dus ook in de kachel-radiateur. Als er ergens een klein lekje zit, of een slang die niet goed afdicht, dan komt dat er op die manier wel uit.
jc54
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank je voor het antwoord op mijn vraag.
De vloer van de passagierszijde is nat nadat de airco is aageweest duidt eerder op een verstopte afvoer van het verdamper van de airco naar buiten. Hierdoor kan condenswater niet afgevoerd worden naar buiten. Meestel zit de verdamper van de airco is de buurt van de kachelradiateur en ventilator.