Als je een auto zou mogen uitkiezen, welke zou dan willen hebben?

Ik mag binnenkort een auto uitkiezen, alleen de keuze is ZOOO moeilijk...

Edit : Budget is 40 tot 50 duizend euro, indien het bedrag hoger is dan moet ik bij betalen en dat wil ik helemaal niet.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (33)

De Ford Mondeo. Super mooi en rijdt heerlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een Opel Manta, A versie; en dan gifgroen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oh yeah! Met een ketting als stuur. Hoe vet?
Antoni
14 jaar geleden
Gifgroen, dobbelsteentjes, een ketting als stuur... Brrrrrrrrrrrr, rillingen over mijn rug...
Tja, het ligt uiteraard aan je budget. Als je een onbeperkt budget hebt, ligt de keuze anders dan als er wel een budget aan vast zit.

Er vanuit gaande dat je het hier over een lease-auto hebt van een bepaalde categorie, ik zou voor een Duitse of Japanse auto gaan, die hebben doorgaans minder vaak problemen. (maar ja, ook hier geldt: Je kunt net de verkeerde treffen).
(Bron is mijn broer: autoliefhebber pur sang en bedrijsleider bij een groot merk (niet duits en ook niet japans, dus mening hierboven is niet subjectief van zijn kant).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wil KITT wel hebben, die auto van Michael Nicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Owja! Dan moet je wel ook zo'n mooie kapsel nemen, anders klopt het niet, he...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een mooi kapsel heb ik al, alleen wel een ander mooi kapsel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zie icoon...
De bekende Franse merken zijn toch ook niet te versmaden. Maar mijn keus zou toch op Audi A4/A6 diesel vallen. Vele jaren zonder problemen mee gereden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt natuurlijk van je budget af en wat je zelf bereid bent aan kosten, verbruik, eventuele bijtelling enz. te betalen maar op mijn verlanglijst staat de onderstaande (met een beetje geluk binnen een jaar of wat binnen bereik), een Saab 9-3 Cabrio.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Peel P50, kleinste productie auto uit de jaren 60, en elektronisch!! Met een top van ongeveer 60 km/h het ideale stadsvervoer lijkt me zo..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Farstar;

Om een goed antwoord te kunnen geven zou ik toch moeten weten over welke prijsklasse we het hier hebben.

Da's een mooi prijssegment. Ik zou dan zelf wel eens een knappe BMW 3-serie willen proberen. Ga vooral veel en lang proefrijden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rij zelf de basic a5 benzine. Alleen omdat ie zo ongelovelijk mooi is. Verder tegen vallende ruimte acherin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou voor een BMW X5 bouwjaar 2009 hebben gekocht! nog ff door sparen en hopelijk heb ik hem in mijn volgende leven!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een Chrysler 300C Touring.
Maar alleen als ie me geen euro kost.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
BMW 535. Niet te overdreven groot, mooi design vooral in zwart en het rijdt redelijk snel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Saab 9-3 Diesel 150 pk met Bose audio

Rijdt heerlijk en is nog een beetje apart ook, goede service van Saab trouwens!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een audi A4 2.0 TDI of een BMW 320D.
Bijde hoog kwalitatieve auto's die het geld zeker waard zijn, ze kosten allebij rond de 45 - 50 duizen euro. Wat dus ook nog wat extra optie's als keuze overlaat.

Succes met het vinden van een auto.

Toegevoegd op 22-04-2009 14:55:27
Een andere mogelijkheid is een Volvo S80 (mits je een sedan wilt)
De nieuwe prijslijst is bekend, en je kunt nog al wat luxe krijgen binnen jou budget.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou gaan voor een vrij kleine, leuke auto. Bijvoorbeeld de Peugeot 207 cc Roland Garros versie, een coupé cabriolet. De Roland Garros versie voornamelijk vanwege het luxere interieur. Die zit kaal onder je budget, maar dat is goed: zeker als je veel op de weg zit, worden de extra's ineens veel belangrijker. Dus neem je de ingebouwde navigatie e.d. er gewoon bij. In de zomer lekker dakje open, in de winter is het een gewone coupé, met een electrisch dak.

Zelf hebben we zijn voorganger in de lease gehad, enorm veel plezier van gehad. Met een afneembare trekhaak, zodat niet het hele jaar zo'n lelijk ding onder je auto zit en we toch in de vakantie met een aanhanger vol kampeerspullen op de bonnefooi naar Frankrijk konden crossen. Dat geeft trouwens heel wat verbaasde blikken onderweg, een cabrio met aanhanger! :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn vrouw heeft vorig jaar een Peugeot 308SW uitgekozen. Als voorloopauto hadden we een Ford Mondeo, en die reed echt super lekker.
Als je er veel in moet rijden, zorg dan voor alle opties die je nodig hebt (tomtom, mp3, park assist, etc) zodat je ook echt lol van je auto hebt als je in de file staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Das idd een goede auto. Rijd ongelovelijk lekker, en een zeer goede prijs.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We hebben die Ford een maand of vier gehad, maar het was inderdaad een Focus, geen Mondeo. Wij hadden een 1.4, dat was in Frankrijk soms wel even buffelen, maar in NL reed het natuurlijk prima.
Een Lexus IS220D :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou voor een

-audi
-mercedes
-bmw
-volkswagen

gaan maar dan heb je nog de keuze aan benzine of diezel.
als je zelf de brand stof moet gaan betaalen zou ik voor een diezel motor gaan.

maar als het door je werkgever wordt betaald dan zou ik voor een benzine motor gaan met een groot aantal cc en veel pk´s.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou kijken wat je voor het geld kan krijgen aan tweedehands.. vooral nu met deze economische tijden kan je vrij gemakkelijk auto's kopen die 1 à 2 jaar oud zijn en waar heel wat van de originele prijs vanaf is..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Audi A6 of A8.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Golf 5 zwart.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het liefst een Audi R8 denk ik. Maar dat valt weer niet in 't budget..

En gemene keuze hoor .. voor dat budget kan ik geen grote oprit maken en gewoon 10 auto's neer ploffen! ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou een Alfa kopen maar ik kijk dus alleen naar het uiterlijk en geef er geen moer om dat de grijze muizen in hun C&A pakken daar niets van snappen. Want die raken al in de stress als er geen houder voor hun McDonaldspoedercolabeker in zit. En dan ook nog dat gezeur van ze over die optiepakketten, highline, etc. met plastic stukjes hout en onzin.
Verschil tussen gevoel en verstand, zoiets, en ik heb misschien meer gevoel dan verstand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou even de post door gelezen maar helemaal geen volvo tegengekomen..

ik zou gaan voor een mooie Volvo s60! een nieuw bouwjaar rond de 2008 zijn ze super mooi ;) nog onder jou budget. en dan heb je 'm nieuw. de rest wat je overhoud kan je stoppen in een vakantie naar 't buitenland voor een jaartje (A) haha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fiat panda
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gaan voor de Donkervoort. Prachtige auto. En daarbij is het van Nederlandse makelij, zodat het geld in Nederland blijft, wat positief is in deze economische crisis.
En omdat hij meer dan 100.000 euro kost stimuleer je de Nederlandse economie al helemaal.

Ik zie dus geen reden om hem niet te kopen:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijke vraag :p
Kan eigelijk niet kiezen, maar als eerste kwam deze bolide bij me op...**kwijl**

Mag ik nog een paar kiezen... één is ook maar zo alleen!

Toegevoegd op 26-04-2009 22:04:20
HE mijn plaatje krijg ik niet toegevoegd... jammer :(

DODGE VIPER coupe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah en dan ineens en EDIT opvoeren hé!?! haha :D doe dan maar een Mazda 6 zoom zoom zoom
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een limousine (A)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BMW 118 donkergrijs.
Niks aparts, kun je er ook gewoon mee naar je werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeen Skoda octavia vind ik heel mooi maarja.