Waar komen de onderdelen van een Porsche vandaan?

Als je op internet opzoekt naar de bouw van een Porsche, kom je gelijk in de fabriek. Maar de onderdelen die de fabriek gebruikt moeten toch ook ergens vandaan komen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Antwoorden (1)

Van toeleveranciers.
De meeste autobouwers maken alleen de carrosserie.
De overige onderdelen laten ze maken bij specialistische firma's.
Die hebben de machines daarvoor en door de grote aantallen (ze leveren aan alle automerken) kunnen ze goedkoop produceren.
Edraket