Als je voor de tussentijdse toets “slaagt, dan krijg je vrijstelling op de manoeuvres, betekent dit dan dat je maar 40 min hoeft te rijden ipv 55?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het met goed resultaat afleggen van de tussentijdse toets, heeft als voordeel dat je tijdens je examen geen bijzondere verrichtingen hoeft te doen.
(De andere voordelen krijg je ook als je de toets niet met goed resultaat mocht afleggen),
je kunt vragen stellen aan een echte examinator,
je krijgt te horen welke punten je nog moet/kan verbeteren tijdens de les(sen) voor je examen.
Voordelen genoeg dus.
https://cbr.nl/11183.pp?

Antwoorden (1)

Nee, aan het examen veranderd niks.
Je hebt inderdaad enkel vrijstelling van de bijzondere verrichtingen maar meer niet. Kun je overigens ook niet op zakken maargoed..