waar moet ik rekening mee houden bij de aanschaf van een dakkoffer?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Sowieso moet je weten wat je erin wilt vervoeren. Wil je b.v. ski's meenemen, dan zal de lengte van de koffer van belang zijn. Handig is het als het dakkoffer aan beide zijden van de auto is te openen (handiger dan vanaf de achterkant). Ook het maximale gewicht (75 kg??) is van belang.
Kieskeurig geeft aan, dat o.a de Thule-dakkoffers volgens de consumenten het beste zijn.

https://www.kieskeurig.nl/dakkoffer/beste?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=Dakkoffer%20Algemeen&utm_term=%2Bdakkoffer%20%2Btest&utm_content=Dakkoffer%20-%20Test&gclid=COmQ4KCwrdcCFUIoGwodOPUO_A&gclsrc=ds