Welke gewone personenauto's (hatchback; geen MPV/SUV) hebben een hogere zit/instap waardoor in- en uitstappen makkelijker gaat?

Het moet een betrouwbare auto zijn en liefst met een forse bagageruimte.

Een forse bagageruimte zonder de achterbank plat te doen.....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Waarom zou je de MPV uitsluiten?
Maar denk eens aan een golf plus?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nissan Note
Renault Modus
Opel Meriva
Lancia Musa
Ford Fusion
VW Golf Plus
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn moeder heeft onlangs een auto met dezelfde criteria gekocht (bovendien wilde ze er een die licht was ivm de belasting) en ze heeft een Daihatsu Move gekocht. Nu moet ik in alle eerlijkheid toegeven dat ik hem niet mooi vind, en hem vaak plagerig de "miva-mobiel" noem, maar het is een goedkoop exemplaar wat, wanneer je die stoelen omver klapt verbazend veel bagage-ruimte heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Skoda Fabia Stationwagon