Hoe kom je in het "Touch and Go"-menu van Toyota bij het "Viapunt"?

Als ik naar Avrée (in midden-Frankrijk) ga, wil ik via Luik rijden. De twee routes die naar dat punt worden aangeboden lopen echter NIET via Luik, zodat ik eerst Luik als bestemming moet opgeven en pas als ik daar bijna ben Avrée kies.
In het menu zit echter een "Viapunt"-button. Die zou dan een route via Luik kunnen aanbieden. Die button is echter onbereikbaar voor me. Weet iemand hoe je daar terecht komt?

In de handleiding van "Touch and Go" is daar niets over te vinden! :-(

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
1K

Antwoorden (1)

Stel eerst Avree als eindbestemming in. Als dat berekend is, kun je als het goed is wel de Via knop gebruiken.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, dat werkt niet. Bij alles wat ik doe blijft de Viapunt-knop passief.
Ritsuka
7 jaar geleden
dat is apart, dat werkt bij mijn navigatie wel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan heb je waarschijnlijk een ander merk? Bij mijn vroegere (losse) TomTom was het geen probleem, maar mijn huidige apparaat zit ingebouwd.