Standaard is het zeker niet, een hoge zit is ook niet ieders ding en wordt vaak geassocieerd met 50 plussers. Vrijwel alle SUV's en MPV's hebben een hoge zit, het volledige lijstje vind je op onderstaande link.
paulus811
8 jaar geleden
Herman63
8 jaar geleden
Dank u wel, ik weet genoeg!

Andere antwoorden (1)

Mercedes Benz B klasse. Wij hebben er hier een, fijne, niet al te dure auto. Redelijk hoge instap. Neem kwa motor als je blieft wel een B180 of B180d, de 160 is niks. Zit je zo rond de 30000 voor een degelijke. Moet je wel niet teveel opties aantikken, wij hebben zelf een B200 diesel met leder en nog wat opties zoals stoelverwarming enzo, dan ga je wel al snel naar de 40000 euro