wat kost gemiddeld het monteren van 2 autobanden?

dus alleen het monteren

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Wat bedoel je met monteren? Twee banden die al op een velg zitten onder een auto zetten? Twee banden die nog op een velg gezet moeten worden en dan nog onder een auto gezet moeten worden. Of twee banden die alleen op een velg gezet moeten worden?

Het beste antwoord

Verschillend. Als je zelf al met de banden aan komt zetten, dan kan de prijs oplopen tot €15,- misschien wel €20,- per band. Als je banden koopt én laat monteren, dan zit al een deel van de winst al in de banden, en dan wordt het monteren goedkoper.
jc54
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Klopt. 15 euro is een gangbaar bedrag inclusief balanceren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke,concreet antwoord.geeft een beetje een richtlijn