hoe lang duurt gemiddeld een autoschade afhandeling (auto)?

Waar de schuldvraag in eerste instantie niet geheel duidelijk is. Beide bestuurders denken dat de ander fout is. Er zijn foto's toegevoegd, politie verklaring opgenomen maar geen getuigen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Antwoorden (1)

Neem contact met je verzekering. Vaak kan je de schade al laten verhelpen zonder dat de schuldige duidelijk is.
Ligt er natuurlijk wel aan hoe je verzekerd bent.
Verzekeraars hebben contact met autoschadeherstelbedrijven. Als je via de verzekering naar een autoschadeherstelbedrijf gaat dan wordt de betaling ook via de verzekering geregeld.
Ook is er dan de mogelijkheid om een leenauto te krijgen voor de periode dat de auto gerepareerd word.
Maar dit alles ligt aan de manier waarop je verzekerd bent (WA of all-risk) en de voorwaarden van jou verzekering.
Dus bel met hun, zei weten precies de mogelijkheden voor jou situatie.