Wat heeft deze lakschade veroorzaakt?

Een paar weken geleden zag ik een auto geparkeerd staan (een 4WD merk Toyota) met de lakschade die op de foto's te zien is. Het lijkt alsof de schade van binnenuit is ontstaan, en ik had zo iets nooit eerder gezien. De schade liep langs de gehele linkerkant. Wat kan de oorzaak zijn geweest?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
2K

Het beste antwoord

Dit is duidelijk heel slecht zelf geprobeerd uit te deuken. Met een hamertje van binnenuit geprobeerd de deuk uit te tikken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
+ Dat is onmiskenbaar de oorzaak
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb namelijk een collega gehad die wel "ff" een deuk uit zijn busje wilde halen zodat de baas het niet zou zien. Het werd er niet mooier op hahahaha!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helder!! +11
Ik had eigenlijk nooit zo'n prutswerk gezien.
De hele zij van de auto zag zo uit, alsof de auto "uitslag" had.