Waarom krijg ik steeds een waarschuwings teken op de display van mijn auto?

Ik krijg 1 fout melding op display van de auto ( MB 180 bj.2003)dat er rechts achter mijn achterlicht niet brand .ik heb al alle lampen vernieuwd maar melding blijft terug komen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Rem licht , achter uitrij lampje, mistachterlicht richtingaanwijzer , kenteken verlichting checken ! Nee alles open maken schoon maken controleren , raak de lampjes NIET met bevingerd aan , gebruik een tissue . Nee ? Dan de zekeringen controleren nee ? Dan accu helemaal los (alle Polen ) dan weer aansluiten nee :( dan even langs een auto electra bedrijf of de dealer . Succes .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het komt wel vaker voor dat je een foutmelding (na reparatie) apart moet resetten. Lampje vervangen alleen is dan niet voldoende.
jc54
9 jaar geleden
Dat zou niet mogen bij een 180 uit 2003

Als alle lampen werken moet het waarschuwingslampje uitgaan

Weet je zeker dat je het kapotte lampje voor hetzelfde lampje vervangen heb ook het juiste wat lampje ?

Het storingslampje werkt doormidden van weerstand te meten

Dus het zou ook kunnen dat er in je achterlichten 2 lampjes zitten per kant en dat 1 van de 2 kapot

Ook kan het dat er door vocht een overbrengingsweerstand in is gekomen
En heb je je kenteken verlichting al na gekeken ?