Wat werkt tegen krassen op de voorruit van de auto?

Mijn voorruit is door versleten ruitenwissers nogal bekrasd. Ik wil het graag zelf proberen, want het is zonde bij dit oude autootje om dat te laten polijsten door een specialist. Ik heb gehoord over koperpoets? Of spul van een Automat-achtige winkel? Werkt dat echt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Antwoorden (4)

Zelf gebruik ik CLASS SCRUB te koop bij halfords,
en bij mij werkt het uitstekend, je hoort zelfs het
geluid van de ruitenwissers niet meer, wel elke 3 maanden
herhalen, maar met een flacon kan je meerdere behandelingen doen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Kosten per flacon 13 - 14 Euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
ik denk dat je carglas gewoon even kunt bellen en informatie inwinnen .
zij zijn de experts op gebied van autoglas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
autoruiten kun je prima polijsten met commandant groen,te koop bij de automaterialenzaak .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak er een barst in, bel je verzekering en laat de ruit vervangen. Bij de meeste verzekeringen betaal je € 75,- eigen risico. Dus voor € 75,- een nieuw voorruit.

Oeps ik mag dit geloof ik niet zeggen.

Succes.