kunnen mijn deuren automatisch op slot?

ik heb een vw passat 3b van 1999
mijn ramen gaan automatisch omhoog wanneer ik de auto met de cv afstandbediening afsluit...
is het mogelijk om de centrale vergrendeling automatisch te laten sluiten naar bevoorbeeld een halve minuut? (a30sec)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Na een halve minuut wat? Op slot doen heb je al gedaan. Na een halve minuut rijden? Na een halve minuut de sleutel uit het contact? Er zijn veiligheidsredenen waarom bepaalde schakelingen niet mogelijk zijn. Bijvoorbeeld op slot gaan terwijl er nog een kind/hond/etc in de wagen zit en de sleutel IN de auto zou kunnen zijn.