Hoe krijg ik die 'nieuwe geur' van de auto terug?

Als je een nieuwe auto koopt dan heeft de auto zo'n bepaald geurtje. Wat wij hier altijd 'de nieuwigheids geur' noemen. Ik ben er van op de hoogte dat dit een schadelijke lucht is.. maar:

Ik zelf vind 't een geweldig luchtje en geeft mij het gevoel dat ik elke dag weer, in een nieuwe auto stap.

Maar dit luchtje is ondertussen bijna helemaal weg. Is er een manier om deze zelfde geur weer terug te krijgen? (maar dan niet op een manier die schadelijk is voor jezelf?)

Is er anders een geur die erop lijkt en die ik op een bepaalde manier weer in de auto kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.2K

Het beste antwoord

Ga naar de carwash, zo één waar er ook plekken zijn waar je je auto kan stofzuigen. Als je je auto hebt uitgezogen (als dat überhaupt nodig was), kijk je op het display van de stofzuiger, en dan blijkt dat je ook een muntje kunt gebruiken om nieuweautolucht in je auto te spuiten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die geur kun je gewoon in een spuitbus bij de dealer of autozaak kopen, even naar vragen bij de balie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en die lucht is dan niet schadelijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt, gewoon te koop?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, wou het net intypen, ook sommige wasstraaten hebben een apparrat hangen waar je een geurtje kan uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pff.. ja, wel uitstappen en alle deuren open!! *ervaring :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n beetje alles wat in een spuitbus zit is schadelijk, maarja wie een nieuwe autolucht wil moet schade lijden!
jeetje, grappige vraag!
vraag aan de dealer of dat luchtje ook in spuitbusvorm verkocht wordt
ik weet precies wat je bedoelt
maar til er niet zo aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan dat ook online - zo'n bus kopen? en nog belangrijker: is die lucht niet schadelijk? vergeleken met de echte nieuwe geur?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mm. denk niet dat even spuiten echt schadelijk is.
heb je het er voor over?, om die geur weer te ruiken..
doen dan. heel even.
In Amerika verkopen ze 'New car scent spray' Echt waar!!

Geen idee of dat in Nederland ergens te koop is. Maar je zou het via internet kunnen bestellen.

Je kunt je auto ook regelmatig in een garage parkeren met de ramen open ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toppie!:) ik kan alleen geen producten uit buitenland kopen ;) want ik heb ideal en niet creditcards/paypal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even aanmelden bij paypal dan. Succes!