hoe maak ik een tweedehands auto meer "mij"? (Zie uitleg)

Ik heb sinds enige tijd een leuke tweedehandse auto, ook nog eens mijn aller eerste auto. Ik ben vreselijk trots op mijn bakkie....

Maar hij voelt nog niet helemaal van mij, ik weet niet zo goed wat ik met het interieur kan doen om het meer mijn eigen auto te maken.

Ik bedoel niet echt ingrijpende dingen zoals bekleding veranderen ofzo, maar hoe je meer je persoonlijkheid in je auto stopt.

Moeilijk uit te leggen, maar hoop dat het een beetje is overgekomen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Beetje parfum van jezelf er in spuiten, hangertje aan de spiegel, dingetjes in het handschoenenkastje en gewoon vaker er in rijden zal al helpen ;D

Zorgen dat er wat spulletjes van je in komen te liggen. Gewoon wennen denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een mooie matten set, een leuke stuurhoes en als je dat leuk vind een paar knuffels op de hoedenplank een dingetje aan je spiegel hangen en het is helemaal JOUW auto
Veel veilige kilometers toegewenst !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe iets aan de geur! Daar wordt het direct persoonlijk van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Veel Liefde In Rondrijden...
Er Veel Tijd & Liefde In Stoppen...

En Dan Is Ie Helemaal Van Jou! =)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de chopshop sturen, dan is die honderd procent van jou na behandeling
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef je auto een naam en maak er een leuke sticker van om erop te plakken. Stickers maak je van plakplastic en een schaar, en als je daar geen zin in hebt kan je ze laten maken bij o.a. www.123sticker.nl
Ook kan je daar een grappige kentekenplaathouder laten maken met eigen text.
Pas op, voor je het weet ziet je auto er zo uit als de mijne ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak de auto van binnen en van buiten goed schoon (lekker stofzuigen, bekleding reiniger en dashboard shine) Je zal merken dat de auto direct lekkerder rijd en dat hij meer JOU is.
Je kan er ook wat persoonlijke spulletjes in hangen, plakken of zetten.
En inderdaad een lekker geurtje en dat is het helemaal top.
Succes