Welke soort banden zijn geschikt voor een peugeot 307 uit 2003.?

Er zijn zoveel merken dat je door de banden de auto niet meer ziet. Daarnaast moeten ze niet te duur zijn. Prijs/kwaliteit moet goed zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Het beste antwoord

Michelin HP Premacy zijn erg geschikte banden voor een Peugeot 307. De prijs van een Michelinband is ook te doen, er worden er namelijk een heleboel van verkocht en dat doet de prijs aanzienlijk dalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit ligt een beetje aan hoe je de auto gebruikt ( regelmaat ervan ) als je deze niet erg veel gebruikt kan je gerust een goekopere band monteren voor jarenlang rijplezier.
Als ik je een kleine tip mag geven kijk eens op www.autobandenmarkt.nl deze is naar mijn idee de goedkoopste in alle merken dus van het huismerk tot de a merken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb jaren met een b merk gereden, vond de auto vooral tijdens regen glijden over de voorwielen.
Nu gekozen voor een a merk en ik merk een fors verschil. In gunstige zin wel te verstaan.
Koop je banden via het internet kijk dan vooral naar de prijzen die gevraagd worden voor de montage, mijn ervaring is dat hier ook nog eens geld op te verdienen valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of het nog zo is, maar toen ik in 1987 bij Peugeot werkte was het zo dat bij de bestuurders deur een sticker zat met alle door Peugeot op dit model gebruikte merken banden de maat en de spanning.