Ik heb een auto gekocht, hoeveel dagen mag ik de weg op zonder tenaamstellingsbewijs?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hé, dat wordt toch ter plekke aangepast als je de auto laat overschrijven?

Antwoorden (2)

0 dagen als hij niet op je naam staat is de auto ook niet verzekerd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je dit?
Als u met uw auto of ander voertuig gaat rijden, moet u uw kentekencard bij u hebben. De politie kan erom vragen. U moet 14 dagen na het op naam zetten van het voertuig de kentekencard kunnen tonen.