Zoals hier al gezegd wordt kun je de HTS autotechniek volgen. Als dit je te technisch is en je meer iets commercieels wil kun je de IVA in Driebergen volgen. Zie link. Waarschuwing is wel op zijn plaats: het is een euhh nogal eigenaardige opleiding...

Als je geen opleiding wilt volgen zou ik veel boeken lezen over auto's en bij veilingen langs gaan en mezelf zo in het wereldje werken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je jezelf op waarde schat, ben je al autotaxateur en hoef je het niet te worden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat een goede basis de studie HTS-Autotechniek op de HAN in Arnhem is.

Ik studeer het zelf ook, en er zit sinds kort een importeursbedrijfje bij ons op school gevestigd. De studenten die dit runnen zijn op dit moment HTS afstudeerders.

En anders, bel de NTI of LOI die zoeken het vast wel voor je uit.